Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
"I niech cię rodzina z domu wygania. Niech cię strzyga z nożycami gania..." xP

"I niech cię rodzina z domu wygania. Niech cię strzyga z nożycami gania..." xP

... Czyli zdecydowanie padła mi pewna historia na mózg :P

I znowu od jakiegoś czasu miałam się wziąć za notkę i ni mogę. Coś w wakacje zdecydowanie mało chęci na pisanie, ale o pewnych rzeczach czas i potrzeba napisać...

Zatem, jak słowem wstępu zostało powiedziane i jak chyba nawet ostatnio wspominałam, doszło do rzeczy niemożliwej! Jakiej? Avil dobrowolnie wciągnęła się w serię ...khem... książek! Tak, to nie jest normalne. Choć z drugiej strony zawsze musi być wyjątek od reguły :P W każdym razie na mózg mi padło równo, na YT w wolnych chwilach nudy lecą fanowskie trailery filmów, które, mam nadzieję, że mi zrobią, skoro pozbawili mnie już możliwości własnej ekranizacji... A film mógłby z tego być fajny, może dla tego jeszcze bardziej się zakochałam :P

Choć co do miłość to bardziej powinnam wspomnieć o pewnych konkretnych bohaterach :P  Bieeedne Widmo- niechcący swoją osobą podsunęło mi trzech kochanków^^' Cóż, kto mnie dobrze zna, pewnie nie powinien mieć większych problemów, żeby wiedzieć, których mogłam pokochać ;) Choć jeden niestety zawiódł mnie (foch na niego i na autorkę!), ale pod koniec znowu wróciło mi do niego serce i mu wybaczyłam :P Chyba nawet zszedł już z cenzurowanego, kto wie. No, i drugi (vel trzeci?) portret leży mi ładnie przed klawiaturą i czeka pewnie, aż jednak wykończę tło, choć nie wiem, czy mi się chce. Tak też wygląda dobrze, a nie chcę skopać. Co do innego z trzech, to zdecydowanie nie powinno nikogo dziwić, czemu poczęłam go uwielbiać od pierwszej strony. Podobieństwo uderzające. Ciekawe, czy szanowna pani R.M. miała okazję poznać ^^' Swoją drogą, jeśli po dwóch częściach mam już trzech kochanków, to co będzie dalej?:P To ma mieć 6 części^^
Kiedyś wyrysuję wszystkich trzech Kochanków i wam ich pokażę, o ;)
A tymczasem czekamy, aż zaczną kręcić ekranizację i na wydanie po polsku trzeciej części (tym bardziej, że zdecydowanie niepokoją mnie pewne pogłoski co do losów jednego z bohaterów).
No nic, teraz przynajmniej wiem, jak się czuła Pewna Wilcza Siostra, kiedy opowiadała mi sporo o innej serii. Hmm... mam nadzieję, że nie będę się musiała długo jeszcze zastanawiać, jakie to uczucie, gdy wreszcie podadzą obsadę ;P

Niestety, jakkolwiek można się zająć znowu czymś, co zajmuje psychikę, tak niestety jest też niezbyt przyjemny efekt... Rany...
Znów dobitnie odczuwam ból jednego z dwóch Najkrwawszych Pragnień Serca... I to boli ostro... I co najgorsza otwiera się znów stara rana, która jak widać nadal się nie zagoiła... Nie powinno jej być, nie powinna boleć... Nie tak... Nie rozumiem jej działania... Niby jej już nie ma, a jest nadal... Nie wiem już, co w sumie boli bardziej- rana czy Najkrwawsze? Zasadniczo wiążą się ze sobą bardzo ściśle... Tylko czemu rana się nie może zagoić? Czy to wszystko przez kwestię 90%?... Znowu ją rozdrapuję... To nie jest dobre...

Tymczasem wciąż zastanawiam się nad sytuacją na Liście. Wciąż dziwna i niepokojąca. Tylko z samej Listy niewiele wynika... Chyba tylko jedna opcja wydaje się tutaj realna, ale chyba nie bardzo mam ochotę się wkopywać w akcję w stylu Rose i Mason. Zwłaszcza po tym jak się dowiedziałam, co się stało z Masonem^^'

Ale i tak grunt, to żeby nie spełniła się jedna z wizji apokaliptycznych- niech sobie Ktoś nie zapuszcza długich włosów, ja was proszę! Bo inaczej padnę^^' ... A z prostej racji, że zazwyczaj jak go w myślach proszę, żeby czegoś nie robił, to to robi... ^^' Nie, tego to już bym chyba nie zniosła...

Tak swoją drogą, to zaczynam być z siebie dumna- powoli zaczynam wyzbywać się socji względem jednej osoby, wobec której jej już w sumie mieć nie powinnam. No, a skoro wobec tej osoby, powoli się wyzbywam, to może wobec innych też się kiedyś uda :)

A w ogóle, to dzięki Glonojadom za wczorajszy wieczór :P



Avil 15/08/2010 17:11:01 [Powrót] Wypełnij pustkę


Khm, ja się do Glonojadów nie poczuwam xD
I proszę się od mojego Kochanka odstosunkować ;d
Btw. Pojedziemy w tygodniu do Gda? xD
fiolet 16/08/2010 19:33:02
| brak www IP: 87.96.8.203

Glonojadom? ;D
Ziemo 16/08/2010 18:23:21
| brak www IP: 194.0.128.212



O sobie samej...

Nosiła czarną koszulę, miała oczy pełne łez, a na imię jej było Avil... Pełno było takich miejsc, w których chciałaby być... Płakała z deszczem i nocą, szukając swoich gwiazd... Pytała wciąż o to samo...
Kiedy skończy się taka droga i gdzie... Gdzie jest mój dom... dom... dom...
Lato wybuchło miłością i biegła odtąd jak biała, szalona wilczyca... Lecz siły coraz mniej miała w drodze we mgle... Może kiedyś pójdą razem szukać nowych gwiazd... Pytając wciąż o to samo:
Kiedy skończy się taka droga i gdzie... gdzie jest nasz dom... dom... dom...


"Wiec zostaje tylko to..."

2013
Grudzień
Listopad
Maj
Kwiecień
Luty
2012
Grudzień
Październik
Sierpień
Kwiecień
Luty
2011
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2010
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2009
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2008
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień


Ksiega przemian

Zostaw odcisk łapki


Fajnie, ze jestescie...

blog Lill
blog Ulki
blog Czarnusi
blog Ani M
wilki
więcej wilków
jeszcze więcej wilków
pomóż ratować wilki!
WILKI- zespół
Wilcze Stado
War&Love- strona Roberta G.
Stadne forum
Strona Moniki G.
MADAME
Przystań Ocalenie
blog Nuteczki
blog Doroty
blog Ziema